fredag 8. juli 2011

Skissedilla #119 (part two)

Hei!
Har laget enda et bidrag til skissedilla #119. Er så lenge siden jeg har scrappet siden jeg har vært på ferie, så jeg har bare bodd i scrappeveska de siste dagene :-)

Vi har fått inn noen nye Glimmermister i butikken, og jeg måtte selvfølgelig bare ha et par.. kremt. Jeg forelsket meg i fargen "Haunted Shadow" som er en lilla med gullskimmer. Jeg bestemte meg for å forsøke å bare holde meg til denne fargen på LOen, og fargen på "splattene", sommerfuglene og stickersene er dermed den samme. Morsomt å prøve å holde seg innenfor en slik "fargeramme", og ble ganske fornøyd med resultatet.




3 kommentarer:

  1. Nydelig og "ren" LO, Renate! Veldig fint slik du har holdt deg til samme farge. Bildet ble flott fremhevet med "rammen" rundt. Og så var det veldig fint med alle sommerfuglene. Takk igjen for deltakelsen :)

    SvarSlett
  2. Så fiiiin glimmer mist;) Likte at du har tatt opp den fargen i hele LOen. Kjempefin tekst.

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg og Camilla, den lilla glimmermisten va bare lekker! :) Syns det er så gøy når man lage egne bakgrunna! Flinkis Renate!

    SvarSlett