søndag 8. januar 2012

skissedilla # 144

Endelig ble det scrappekveld med Camilla igjen, og som vanlig var vi passe treige og plagdes sånn passe. Jeg fikk i allefall laget en LO til skissedilla igjen! Jammen på tide...

Da vi var i Tyrkia i sommer var vi på en båttur hvor en "fotograf" gikk rundt og knipset et par bilder av alle, og skulle etterpå selge de til blodpris. Min bedre halvdel skulle selvfølgelig kjøpe alle 8 bildene til den nette sum av 40 euro! Leet ikke på et øyenbryn av prisen engang... :p Da vi (jeg) så llitt nøyere på bildene kom jeg frem at det bare var et som var fint, nemlig det jeg har brukt i LOen derav tittelen ;)




Edit: Ser jeg har lagret feil... Igjen! Unnskyyyld!

3 kommentarer:

  1. Så flott LO i fine bruntoner! He he, en morsom historie, og stilig tittel :) Er nok en del av oss som har kjøpt dyre bilder på ferie ja :) Fort gjort! He he. Kjempefine detaljer du har. Tusen takk for deltakelsen. Ha en fin dag :) BRIT
    PS. Du trenger ikke tenke så mye på lagringen av LOen nå lenger. Etter at vi begynte med det nye link-systemet, er det bare å linke rett til innlegget ditt :)

    SvarSlett
  2. SÅ fin en LO! :) Likte veldi godt klisse og kline ditt ;)
    Vi drar til Alanya 5.mai, REISETIPS? :)

    SvarSlett
  3. ELSKE at du laga den tittelen! :D Kjempetøff LO, du har virkelig fått dreisen på LOan:) Du må legge ut de du laga på Scrapp med hjertet!

    SvarSlett