søndag 27. mars 2011

Scrapp med hjertet!

Endelig var helga kommet da Scrapp med hjerte skulle  gå av staben, og for en suksess det ble! All creds til Camilla og Astrid som har gjort en super jobb både før, under (og helt sikkert) etter treffet. For en jobb de har gjort, og for et fantastisk resultat!

Fikk laga en del kort på treffet, men LOene ville bare ikke samarbeide, så det ble lite av det.


Så at Gry laget et kort som dette, og syntes det ble skikkelig stilig! Snille Gry lånte meg malen, og detet kortet har allerede bragt latter til hele seks stk, hehe..

Forside

....Og bakside;-)

Samme kort med andre farger

Staffelikort laget til en utfordring på treffet, der vi skulle følge en mal.



Fikk også laget et bestillingskort. Dette sleit jeg med altså!:p Men resultatet ble jo helt greit..

Et "funky brettekort" som det så pent sto i Ett trykk :p Ser jo at bokstavene lekte seg litt når jeg skulle ta bildet, de skal jo selvfølgelig ikke se sånn ut! Takk for lån av stempel, Gerd.

Barnevogn laget etter Mayas flotte tutorial. Dette ble riktignok den andre som ble laget, siden den første ble overkjørt, hehe. Fargene ser jo helt forferdelig ut på dette bildet, de kommer bedre frem på bildet under. Denne skal min ferskeste kusine få.

Her kommer fargene bedre frem.

Laget også en del små "tullekort" bl.a. disse. Orker ikke legge ut alle, for de er ikke så veldig fine :-p


Jeg var også så heldig å få med meg et par premier(får ikke rotert bildet, grr)! Sjekk de store premiene! Vitner om godt arbeid fra de flotte damene som har arrangert dette :-)



De to flotte damene som har arrangert det supre treffet! Takk for en herlig helg, jenter!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for all ros, vi er kjempeglade for at alle koste seg, det gjorde vi å (selv om det ikke ble så mye produsert på oss da he he - du har jo bare fått laget SÅ mye fint!) Skikkelig produktiv du har vært må jeg si:) Barnevogna ble kjempesøt (tenk at den ene ble overkjørt da stakkar...) og de "bikini" kortene er supermorsomme, må prøve meg på dem, fikk malen fra Gry jeg også;)

    Gleder meg allerede til neste Scrapp med hjertet, håper det blir minst like mange fornøyde scrappere og minst like bra:)

    PS Skal invitere dere jentene til litt scrapping hos meg igjen snart, håper du kan komme:)

    SvarSlett