onsdag 27. april 2011

Dåpskort

Hei! Begynner å bli en stund siden sist, men har jammen scrappet mye i mellomtiden! Jeg er bare fæl på å gi fra meg tingene før jeg tar bilder av de, så den stakkars bloggen får ikke mye å bryne seg på... I forrige uke laget jeg f.eks. 25 "god påske" kort på bestilling, og når jeg var ferdig var jeg så forbaska lei både fjær, gulfarver og "god påske" stempler at jeg ikke ville ta bilde av de engang, fordi jeg var så lei! Haha!Nå er jeg tilbake på samme nivå, 40 bordkort skal lages til svigerbrors konfirmasjon, 50 invitasjoner til pappas 50 årsdag på toppen av 5-6 separate kortbestillinger.. Puh, ser ut som det kan bli en stund til jeg lager noe til meg selv igjen!!

Men nå var det i utgangspunktet ikke det jeg skulle snakke om da... Min ferskeste kusine skal døpes førstkommende Søndag, men jeg har desverre ikke anledning til å dra. Derfor sender jeg med noen greier med de heldige som har mulighet til å dra!



"Babysko" og en av disse bøkene som florerer på så mange blogger for tiden :) Kjempemorsomme å lage! Fikk tilbakemelding på barnevogna de fikk når hun ble født, på at de likte den så godt at de skulle bruke den som dekorasjon på bordet. Derfor laget jeg skoene i samme farge, slik at de kan bruke dem på andre sida hvis de vil. Boka ble selvfølgelig litt mismatch, siden vi var fri for det mørkerosa arket på butikken jeg jobber i (og bruker opp hele lønna mi på scrappeutstyr...), men mønsterarket er i det minste det samme som jeg brukte på barnevogna :-)

1 kommentar:

  1. Skal si du er produktiv, flinka! Vi får samles til en scrappedag snart;)

    SvarSlett